Thursday, March 25, 2010

glamer gak aku

Results 1 - 10 of about 430 for asr1177. (0.20 seconds)

Hahaha..aku try test buat search nama aku asr1177 kat google dan dapat 430 result. Result yg berkaitan dengan aku lebih dari 10 manakala yg bukan berkaitan aku 400 lebih hahaha..


Sebenarnya aku pun dah lupa kat blog aku ni tapi bila aku google jumpa balik blog aku nie so aku tulis la apa yg patut..

Pastu bila aku nak try buka blog nie mula2 tak dapat..ingatkan salah pasword (pelik gak dah 10 tahun aku tak tukar pasword camne leh salah lak) rupa-rupanya salah email..aku letak email yahoo sedangkan yg sebenarnya email google. Pasword dah betul dah..itu yg aku terkejut nape lak tak leh buka tadi..

Hmm..perkembangan terbaru aku..ada isteri seorang tapi belum ada anak. Dah dua tahun lebih kahwin..sabar aje la (aku pujuk diri sendiri)

Insya Allah ada rezeki tak ke mana :-)

1 Comments:

Blogger 'Asr said...

2017. dah tinggal 301 jer..makin kurang la pulak huhu..

16 April, 2017 11:54  

Post a Comment

<< Home