Friday, October 17, 2008

Tanpa sengaja terjumpa blog ni

Jumaat 17 Oktober 2008 bersamaan 17 Syawal 1429H sewaktu aku sesaja memain dengan google search aku tiba2 terbuka blog aku nie. Masya Allah telah tiga tahun lamanya aku tidak masuk sini dan tiba tulis apa-apa dekat sini tapi nasib baik blog nie tidak dihapuskan, masih terus aktif walau telah tiga tahun terbiar.

Ya tiga tahun lamanya. Sungguh detik saat masa tiga tahun adalah begitu lama tapi tidak aku sedar rupa-rupanya tiga tahun telah berlalu. Telah hilang tempoh waktu selama tiga tahun dalam hidup aku. Hilang takkan kembali lagi. Detik waktu yang telah aku sia-siakan kerana bila aku renung kembali tiada apa kejayaan bermakna telah aku capai dalam masa 3 tahun ini.

Ya memang ada sesuatu yang penuh bermakna berlaku dalam hidup aku iaitu alhamdulillah aku telah selamat diijabkabulkan pada 1 Syawal 1428H bersamaan dengan 13 Oktober 2008 jam 9.01 malam. Masya Allah telah setahun aku nikah? Begitu cepat masa berlalu. Ahhh..sungguh aku insan yang berada dalam kerugian. Sungguh-sungguh rugi.

1 Comments:

Anonymous azahar said...

salam roomate.

02 June, 2009 11:26  

Post a Comment

<< Home