Friday, March 04, 2005

Hari kedua

Alhamdulillah aku masih lagi dipanjangkan Allah umur untuk terus menghirup udaraNya. Semoga setiap detik nafas ini menambahkan amal ibadah ku dan mendekatkan aku kepada syurga bukannya neraka.

Aku ingatkan dah berkubur la blog aku ni sebab tiba2 jer aku leh lupa lak apa la url untuk blog aku nih. Namun, tiba2 terlintas lak url dia dan memang betul pun. Perrhhh....panjang umur blog aku nih rupanya heheheh

Hari ni Jumaat 4 Mac 2005. Aiseh bulan Islam lupa la. Apa la nak jadi, nama jer umat Islam tapi lupakan bulan Islam itu sendiri. Asyik mengagongkan yang barat. Insaf la wahai diri aku sendiri.

Insya Allah lusa (Ahad) aku akan ke Yong Peng Johor untuk berjumpa bakal isteri aku. Ahad lepas dah ke rumah kakak dia, Ahad nie nak pergi lagi ke rumah mak ayah dia pulak dan insya Allah Ahad depannya (13 Mac) lagi sekali ke Johor untuk meminang dia pulak. Perrhhhh...cepat betul, cam tak sabar2 jer!

Moga2 ada jodoh antara kami. Baru jer 3 minggu kami berkenalan iaitu Jumaat 18 Februari.

Dah dekal pukul satu, kena pergi solat Jumaat.

Wassalam

0 Comments:

Post a Comment

<< Home